Često je haos na pisaćem stolu i nema dovoljno mesta za sve sitnice!? Voleo/la bi da imaš pregled na celo nedeljni program, i da ti sve potrebne stvarčice budu pri ruci!? Poznata situacija!? Mislim da smo svi u nekom periodu bili u sličnoj situaciji, a rešenje je vrlo jednostavno! Uz uradi sam projekat i malo mašte, za tren oka možeš pretvoriti svoj radni kutak u profi radnu površinu.
Kreću hladnoće i ne znam kako si ti, ali meni se sve manje izlazi iz kuće. U ovo doba radim najviše na premeštanju nameštaja ili smišljanja novih ideja da mi stvari budu bolje organizovane i uredne.
Ranije mi je pisaći stol izgledao ovako (stalni haos i nered):
Pošto radim od kuće, mnogo mi je bitno da imam jedan radni kutak, gde će sve bit pregledno i lepo mogu da se snađem i da ipak imam mesta za sve papire, dokumentacije i ostale stvari potrebne za posao.
Ja sam svoj pisaći stol pretvorila u pravi radni kutak uz samo malo truda! Ako pažljivo pogledaš sledeći snimak, on će ti detaljno objasniti korak po korak kako da i ti napraviš sebi ovako nešto. Ja sam bila malo lenja, pa sam neke od polica već kupila gotove, i u malo drugom redosledu poređala delove na zidu.
Kao inspiracija je super, i preporučujem ti da sedneš, napraviš listu šta ti je sve potrebno i prema tome nacrtaš sebi skicu.
Šta će ti biti potrebno!?
Osim malo mašte, sledeće stvari će ti sigurno trebati:
- Bušilica
- Ekseri
- Police i držači za police
- Info table (magnetna, od plute ili bela tabla)
- Libela
A ostalo sve zavisi od toga šta želiš sve da dodaš još svom radnom kutku.
Dobar posao!