Česta pitanja i odgovori

1. Kako da započnem kupovinu na online prodavnici „Mojshop.rs“?

Prijavljivanje na online prodavnicu (za registrovane i Facebook korisnike) obavlja se na veb-strani Prijavite se, a do nje uvek može da se stigne i klikom na ikonicu „Prijava“ u gornjem desnom uglu svake veb-strane.

Možete da započnete online kupovinu i neprijavljeni, dodavanjem željenih proizvoda u Korpu. U tom slučaju, svoje podatke morate da popunite kasnije tokom procesa poručivanja. Zato je možda jednostavnije da se odmah registrujete pomoću e-mail adrese, na veb-strani Registrujte se.

2. Nemam iskustvo u online kupovini. Kako izgleda procedura online poručivanja robe na „Mojshop.rs“?

Postupak online poručivanja robe je veoma jednostavan i logičan i detaljno je objašnjen na veb-strani Uputstvo za online kupovinu.

3. Koji načini plaćanja su mogući na „Mojshop.rs“?

Roba na online prodavnici „Mojšop.rs“ može da se plati na sledeće načine:

  • Plaćanje pouzećem
    Ukoliko želite da plaćanje obavite prilikom preuzimanja pošiljke - izaberite ovu opciju. Plaćanje se obavlja isključivo u gotovini, lično radniku kurirske službe.
  • Plaćanje preko računa
    Ukoliko želite da nakon poručivanja uplatite e-bankarstvom ili uplatnicom u banci ili pošti - izaberite ovu opciju. Račun za porudžbinu, sa svim potrebnim podacima za plaćanje, šaljemo e-mail porukom, u porudžbenici na e-mail adresu korisnika. Po evidentiranju uplate, poručeni proizvodi se šalju na adresu za isporuku.

Detaljnije o načinima plaćanja pogledajte na veb-strani Plaćanje i isporuka robe sa Mojshop.rs.

4. Kako se isporučuje roba poručena na „Mojshop.rs“?

Isporuka poručenih proizvoda obavlja se kurirskom službom „Bex“, u roku od 1 do 3 dana od dana porudžbine, na teritoriji Srbije.

Ukoliko se online porudžbina obavi najkasnije do 12.00 radnim danima, paket može da bude isporučen već u toku narednog radnog dana.

Isporuke se obavljaju u toku radnog vremena, radnim danima od 8.00 do 16.00, i isporuka izvan tog perioda nije moguća. Očekivani rok isporuke piše na strani sa pregledom proizvoda.

Detaljnije o isporuci robe pogledajte na veb-strani Plaćanje i isporuka robe sa Mojshop.rs.

5. Koja je cena isporuke na moju adresu?

Troškovi isporuke su isti za bilo koju lokaciju u Srbiji, a zavise od težine pošiljke.

Najniža cena isporuke je 393 rsd, a za porudžbine iznad 5000 dinara isporuka je besplatna!

Detaljnije o troškovima isporuke pogledajte na veb-strani Cenovnik poštarine / isporuke.

6. Imate li ovaj proizvod...

Ako na prikazu proizvoda piše „Ponuda važi do isteka zaliha“, možete odmah da ga poručite - stiže za par dana.

Za proizvode koje trenutno nemamo na zalihama, na prikazu proizvoda se umesto dugmeta U KORPU pojavljuje dugme OBAVEŠTENJE. Ako želite da naručite taj proizvod, kliknite na dugme OBAVEŠTENJE, kako biste poslali Upit za dostupnost, i bili obavešteni kada je željeni proizvod opet dostupan na zalihama.

Ako imate dodatna pitanja, napišite na koji proizvod mislite i pošaljite nam na info@mojshop.rs.

7. Da li ovaj isti proizvod imate drugoj boji ili veličini?

Sve dostupne varijante proizvoda (boja, veličina...) date su na strani sa pregledom proizvoda. Izaberite onu koja Vam odgovara i možete odmah da ga poručite - stiže za par dana.

Ako imate dodatna pitanja, napišite na koji proizvod mislite i pošaljite nam na info@mojshop.rs.

8. Koja je cena ovog proizvoda?

Pojedinačna cena svakog proizvoda piše na strani sa pregledom proizvoda. Cene su u dinarima (rsd), a u cenu je uračunat PDV.

Ukoliko niste ostvarili pravo na besplatnu isporuku, na tu cenu biće automatski dodati i troškovi isporuke.

Ako imate dodatna pitanja, napišite na koji proizvod mislite i pošaljite nam na info@mojshop.rs.

8. Nemam poverenje u online trgovinu. Mogu li da dođem u vašu fizičku prodavnicu i da tamo kupim robu?

Razumemo da u Srbiji postoji nepoverenje u elektronsku trgovinu zbog mnoštva neregistrovanih fizičkih lica koja se bave nelegalnom prodajom preko Interneta.

Zato vam preporučujemo da pročitate tekst na veb-strani Zašto kupuju kod nas. Biće vam jasno da iza online prodavnice „Mojšop.rs“ stoji dugogodišnja iskusna trgovačka kompanija „Microcer“ d.o.o. 

9. A šta da radim ako nisam zadovoljan isporučenom robom?

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača imate pravo na jednostrani raskid ugovora, koji se odnosi na odluku kupca da odustane od kupovine isporučene robe. Zakon u slučaju prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem, da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod isporučen.

Detaljnije o tome pogledajte na veb-strani Jednostrani raskid ugovora.

10. Kako mogu da podnesem reklamaciju na isporučenu robu, ako je oštećena tokom transporta?

Sva oštećenja robe nastala u transportu, a koja su vidljiva spolja na pakovanju proizvoda, ODMAH prijavite kuriru pri isporučivanju robe.

Obavezno pogledajte proceduru za slučaj oštećene robe u transportu na veb-strani Reklamacije.

11. Kakva je garancija u slučaju da je proizvod neispravan?

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, dužni smo da vam isporučimo robu koja je saobrazna Ugovoru o prodaji robe na daljinu. Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.

Saobraznost robe ugovoru odnosi se na svojstva koja ima roba koju je prodavac isporučio potrošaču. Garancija može da se daje samo ako potrošač garancijom stiče neka dodatna prava, posebne pogodnosti, ali isključivo ako su više i šire u odnosu na one predviđene Zakonom o zaštiti potrošača.

Detaljnije o svemu tome pogledajte na veb-strani Saobraznost robe. 

12. Kome mogu da se obratim za dodatna pitanja i podršku oko online poručivanja?

Za sva pitanja i podršku možete uvek da se obratite Službi prodaje, čije kontakt podatke imate na strani Kontakt.

13. Koji uslovi kupovine važe na online prodavnici „Mojshop.rs“?

Sve detalje o cenama, plaćanju i isporuci robe poručene preko online prodavnice „Mojšop.rs“ imate na veb-strani Uslovi kupovine.

14. Moj korisnički nalog ne radi. Kome da se obratim?

Molimo vas da prethodno proverite da li su problemi sa pristupom online prodavnici uzrokovani problemima na vašim računarskim uređajima i internet vezama.

Ukoliko je kod vas sve tehnički u redu, korisnički nalog je ili suspendovan zbog kršenja Uslova kupovine ili postoje neki drugi tehnički problemi.

Korisnički nalog može da bude suspendovan zbog sledećih razloga:

  • Korisničko ime i lozinku ste ustupili trećem licu ili se koriste od strane neovlašćenih lica
  • Primećene su neovlašćene ili nebezbedne aktivnosti na korisničkom nalogu, a nakon obaveštenja o tome niste preduzeli tražene mere za rešavanje problema

Ukoliko je neki drugi tehnički problem u pitanju, za podršku se obratite Službi prodaje, čije kontakt podatke imate na strani Kontakt.

15. Koji lični podaci se prikupljaju na online prodavnici „Mojshop.rs“?

Kompanija „Microcer“ d.o.o. ne prikuplja lične podatke od običnih posetilaca, koji anonimno posećuju online prodavnicu „Mojshop.rs“.

Za razliku od posetilaca, od registrovanih korisnika se uz njihov nedvosmislen dobrovoljni pristanak prikupljaju lični podaci, kao što su ime i prezime, e-mail adresa, broj telefona i fizička adresa, a koji su neophodni za poručivanje i isporuku robe. Detaljnije na veb-strani Politika privatnosti.