Mojšop.rs koristi "kolačiće" (cookies) kako bi vam pružao najbolje korisničko iskustvo. Nastavkom korišćenja online prodavnice smatraćemo da ste saglasni sa korišćenjem kolačića. Saznajte više.

Plaćanje i isporuka

(ova veb-strana je sastavni deo Uslova kupovine)

Plaćanje robe

Roba koja poručena na online prodavnici Mojšop.rs može da se plati na sledeće načine:

  • Plaćanje pouzećem
    Ukoliko želite da plaćanje obavite prilikom preuzimanja pošiljke - izaberite ovu opciju. Plaćanje se obavlja isključivo u gotovini, lično radniku kurirske službe.
    NAPOMENA: Za pravna lica i preduzetnike nije moguće plaćanje pouzećem.
  • Plaćanje preko računa
    Ukoliko želite da nakon poručivanja uplatite e-bankarstvom ili uplatnicom u banci ili pošti - izaberite ovu opciju. Račun za porudžbinu, sa svim potrebnim podacima za plaćanje, šaljemo e-mail porukom, u porudžbenici na e-mail adresu korisnika. Po evidentiranju uplate, poručeni proizvodi se šalju na adresu za isporuku.
    NAPOMENA: Ukoliko ne platite po porudžbenici u roku od 3 radna dana od dana njenog kreiranja, porudžbenica će biti stornirana i plaćanje na osnovu nje nije moguće, a Kompanija „Microcer“ zadržava pravo promene cena proizvoda i uslova kupovine.

Pri oba načina plaćanja, plaća se ukupni iznos iz porudžbenice, koji sadrži:

  • Cenu poručenih proizvoda, sa uračunatim PDV-om;
  • Troškove isporuke po Cenovniku poštarine, osim ako je ostvareno pravo na besplatnu isporuku. Za porudžbine iznad 2990 dinara isporuka je besplatna!

U okviru jedne porudžbenice, plaćanje se obavlja istim načinom za svu poručenu robu.

 

Isporuka robe

Isporuka robe koja je poručena na online prodavnici Mojšop.rs, zavisno od izabranog načina plaćanja, obavlja se:

  • Za plaćanje pouzećem – nakon potvrde porudžbine, klikom na link u e-mail poruci sa porudžbenicom;
  • Za plaćanje preko računa – nakon evidentiranja uplate.

Isporuka poručenih proizvoda obavlja se kurirskom službom „Bex“, u roku od 1 do 3 dana od dana porudžbine. Ukoliko se online porudžbina obavi najkasnije do 12.00 radnim danima, paket može da bude isporučen već u toku narednog radnog dana.

Isporuke se obavljaju u toku radnog vremena, radnim danima od 8.00 do 16.00, i isporuka izvan tog perioda nije moguća.

Isporuke se isključivo obavljaju na adresu isporuke koju je ostavio kupac, zato je preporučljivo da se za adresu isporuke navede ona na kojoj se u to vreme nalazi lice za preuzimanje paketa. Ukoliko paket kupac ne preuzima lično, potrebno je da osim svojih, navede i podatke lica za preuzimanje paketa. Isporuka robe obavlja se na teritoriji Srbije, bez područja Kosova i Metohije.

Kompanija „Microcer“ nema obavezu da rešava reklamacije uzrokovane nemogućnošću isporuke zbog netačne, nepotpune ili nepostojeće adrese isporuke ili nedostupnosti korisnika za prijem robe.

Postoje proizvodi koje, zbog veličine, težine i drugih karakteristika, kurirska služba ne može da prihvati za isporuku. U tom slučaju, isporuku takvih proizvoda obavlja Kompanija „Microcer“ sopstvenim vozilima, po prethodnom dogovoru i u dogovorenom terminu.

Obaveštenje o isporuci šaljemo putem e-mail poruke jedan radni dan ranije. Kako u praksi uručenje može biti i brže, a da ne biste svakog dana iščekivali kurira i pošiljku, prilikom predaje pošiljke kurirskoj službi poslaćemo obaveštenje e-mail porukom, što znači da kurir može da obavi isporuku najranije sutradan. U slučaju da ne dobijete obaveštenje e-mail porukom, pozovite Kontakt centar online maloprodaje.

Na termin isporuke mogu da utiču nepredviđene okolnosti (saobraćajna situacija, vremenske nepogode ili viša sila), i u tim slučajevima Kompanija „Microcer“ ne preuzima  odgovornost za kašnjenje ili neisporučivanje robe kupcu. Kompanija „Microcer“ će u najhitnijem mogućem roku, nakom saznanja o nastupanju takvih situacija, obavestiti kupca.

Račun za poručenu robu biće izdat nakon obrade porudžbine i biće poslat zajedno sa pošiljkom. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da primalac potpiše adresnicu.

NAPOMENA:

U slučaju vraćanja robe posle drugog neuspelog pokušaja isporuke, korisnik se tereti za troškove isporuke i ukida mu se mogućnost plaćanja pouzećem.

 

Praćenje statusa porudžbina

Registrovani korisnici online prodavnice Mojšop.rs imaju mogućnost da na veb-strani Prethodne porudžbine, dok su prijavljeni putem svog korisničkog naloga, prate statuse svih svojih porudžbina. Do te veb-strane mogu da stignu i putem padajućeg menija ispod ikonice prijavljenog korisnika, u gornjem desnom uglu na svakoj strani online prodavnice.

Statuse pojedinačnih porudžbina, dok su prijavljeni, korisnici mogu da prate i klikom na link u okviru e-mail poruke koji su dobili za svaku od pojedinačnih porudžbina. Pri tom im se otvara veb-strana na kojoj je Račun za tu porudžbinu, zajedno sa statusima porudžbine i mogućnošću da opet poruče iste proizvode.

Statusi porudžbina su:

  • Čekamo uplatu (ako je izabrano plaćanje preko računa)
  • Izbrisano (ako je porudžbina otkazana)
  • U pripremi
  • Obrada u toku
  • Poslato – nakon predaje pošiljke kurirskoj službi
  • Uručeno – nakon isporuke pošiljke kupcu

Sve promene statusa porudžbina praćene su i obaveštenjima putem e-mail poruka, na e-mail adresu korisnika.