Plaćanje i isporuka

(ova veb-strana je sastavni deo Uslova kupovine)

Plaćanje robe

Roba koja poručena na online prodavnici Mojshop.rs može da se plati na sledeće načine:

  • Plaćanje pouzećem
  • Plaćanje preko računa
  • Plaćanje karticom

Plaćanje pouzećem

Ukoliko želite da plaćanje obavite prilikom preuzimanja pošiljke ‒ izaberite ovu opciju. Plaćanje se obavlja isključivo u gotovini, lično radniku kurirske službe.

NAPOMENA: Za pravna lica i preduzetnike nije moguće plaćanje pouzećem.

Plaćanje preko računa

Ukoliko želite da nakon poručivanja uplatite e-bankarstvom ili uplatnicom u banci ili pošti ‒ izaberite ovu opciju. Račun za porudžbinu, sa svim potrebnim podacima za plaćanje, šaljemo e-mail porukom, u porudžbenici na e-mail adresu korisnika. Po evidentiranju uplate, poručeni proizvodi se šalju na adresu za isporuku.

NAPOMENA: Ukoliko ne platite po porudžbenici u roku od 3 radna dana od dana njenog kreiranja, porudžbenica će biti stornirana i plaćanje na osnovu nje nije moguće, a Kompanija „Microcer“ zadržava pravo promene cena proizvoda i uslova kupovine.

Plaćanje karticom

Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Dina, Visa, Maestro, MasterCard i American Express platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.

Prilikom plaćanja u našoj internet prodavnici koristite CorvusPay ‒ napredni sistem za sigurno prihvatanje platnih kartica putem Interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost i sigurnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platnu formu. Kartični podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web pretraživača do banke koja je izdala Vašu karticu. Mojshop.rs nikada ne dolazi u kontakt sa kompletnim podacima o Vašoj platnoj kartici. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tome potpuno sigurnim.

Formular za upis platnih podataka osiguran je TLS transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi osetljivi podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahteve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje u smislu normi ‒ PCI DSS Level 1 ‒ najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću Vašeg tokena ili lozinke.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Plaća se ukupni iznos iz porudžbenice

Pri oba načina plaćanja, plaća se ukupni iznos iz porudžbenice, koji sadrži:

  • Cenu poručenih proizvoda, sa uračunatim PDV-om;
  • Troškove isporuke po Cenovniku poštarine, osim ako je ostvareno pravo na besplatnu isporuku. Za porudžbine iznad 5000 dinara isporuka je besplatna!

U okviru jedne porudžbenice, plaćanje se obavlja istim načinom za svu poručenu robu.

 

Isporuka robe

Isporuka robe koja je poručena na online prodavnici Mojshop.rs, zavisno od izabranog načina plaćanja, obavlja se:

  • Za plaćanje pouzećem – nakon potvrde porudžbine, klikom na link u e-mail poruci sa porudžbenicom;
  • Za plaćanje preko računa – nakon evidentiranja uplate.

Isporuka poručenih proizvoda obavlja se kurirskom službom , u roku od 1 do 3 dana od dana porudžbine. Ukoliko se online porudžbina obavi najkasnije do 12.00 radnim danima, paket može da bude isporučen već u toku narednog radnog dana.

Isporuke se obavljaju u toku radnog vremena, radnim danima od 8.00 do 16.00, i isporuka izvan tog perioda nije moguća.

Isporuke se isključivo obavljaju na adresu isporuke koju je ostavio kupac, zato je preporučljivo da se za adresu isporuke navede ona na kojoj se u to vreme nalazi lice za preuzimanje paketa. Ukoliko paket kupac ne preuzima lično, potrebno je da osim svojih, navede i podatke lica za preuzimanje paketa. Isporuka robe obavlja se na teritoriji Srbije, bez područja Kosova i Metohije.

Kompanija „Microcer“ nema obavezu da rešava reklamacije uzrokovane nemogućnošću isporuke zbog netačne, nepotpune ili nepostojeće adrese isporuke ili nedostupnosti korisnika za prijem robe.

Postoje proizvodi koje, zbog veličine, težine i drugih karakteristika, kurirska služba ne može da prihvati za isporuku. U tom slučaju, isporuku takvih proizvoda obavlja Kompanija „Microcer“ sopstvenim vozilima, po prethodnom dogovoru i u dogovorenom terminu.

Obaveštenje o isporuci šaljemo putem e-mail poruke jedan radni dan ranije. Kako u praksi uručenje može biti i brže, a da ne biste svakog dana iščekivali kurira i pošiljku, prilikom predaje pošiljke kurirskoj službi poslaćemo obaveštenje e-mail porukom, što znači da kurir može da obavi isporuku najranije sutradan. U slučaju da ne dobijete obaveštenje e-mail porukom, pozovite Kontakt centar online maloprodaje.

Na termin isporuke mogu da utiču nepredviđene okolnosti (saobraćajna situacija, vremenske nepogode ili viša sila), i u tim slučajevima Kompanija „Microcer“ ne preuzima odgovornost za kašnjenje ili neisporučivanje robe kupcu. Kompanija „Microcer“ će u najhitnijem mogućem roku, nakon saznanja o nastupanju takvih situacija, obavestiti kupca.

Račun za poručenu robu biće izdat nakon obrade porudžbine i biće poslat zajedno sa pošiljkom. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da primalac potpiše adresnicu.

NAPOMENA:

U slučaju vraćanja robe posle drugog neuspelog pokušaja isporuke, korisnik se tereti za troškove isporuke i ukida mu se mogućnost plaćanja pouzećem.

 

Praćenje statusa porudžbina

Registrovani korisnici online prodavnice Mojshop.rs imaju mogućnost da na veb-strani Prethodne porudžbine, dok su prijavljeni putem svog korisničkog naloga, prate statuse svih svojih porudžbina. Do te veb-strane mogu da stignu i putem padajućeg menija ispod ikonice prijavljenog korisnika, u gornjem desnom uglu na svakoj strani online prodavnice.

Statuse pojedinačnih porudžbina, dok su prijavljeni, korisnici mogu da prate i klikom na link u okviru e-mail poruke koji su dobili za svaku od pojedinačnih porudžbina. Pri tom im se otvara veb-strana na kojoj je Račun za tu porudžbinu, zajedno sa statusima porudžbine i mogućnošću da opet poruče iste proizvode.

Statusi porudžbina su:

  • Čekamo uplatu (ako je izabrano plaćanje preko računa)
  • Izbrisano (ako je porudžbina otkazana)
  • U pripremi
  • Obrada u toku
  • Poslato – nakon predaje pošiljke kurirskoj službi
  • Uručeno – nakon isporuke pošiljke kupcu

Sve promene statusa porudžbina praćene su i obaveštenjima putem e-mail poruka, na e-mail adresu korisnika.